Ahhoz, hogy honlapunkon egy megrendelést elhelyezhessen, a következő lépéseket szükséges megtennie:
- A ”Felhasználó-hitelesítés” részben szükséges egy fiók létrekozása, fiók mely a honlap felső menüjében vagy a vásárlókosár oldalról érhető el, kitöltve a kötelező mezőket és használva egy érvényes telefonszámot és e-mail címet.
Megrendelésre lehetőség van fiók létrehozása nélkül is, a termékeknek a vásárlókosárba való behelyezése útján és kitöltve a kiszállítási és számlázási adatokat.
Abban az esetben, hogyha egy megrendelés elhelyezésekor van már egy fiókunk, szükség van arra, hogy rákapcsolódjunk, használva a megrendelés véglegesítése oldalon levő ”Van már egy fiókod? Jobb ha rákapcsolódsz!” linket.
- A honlap bal oldalán levő menüket és szűrőket használva, válassza ki az óhajtott terméket és annak érdekében, hogy a terméket a vásárlókosárba küldje, nyomja meg a ”Küld a vásárlókosárba” gombot.
Ahhoz, hogy a kiválasztott termékeket megjelenítse, klikkeljen a honlap felső menüjében található vásárlókosárra. Itt ellenőrizheti a kiválasztott termékek listáját és aktualizálhatja a mennyiségeket.
- Töltse ki a számlázási és kiszállítási adatokat, valamint a fizetési módot. Szükséges a ”Honlap fogalmai és feltételei”-nek, valamint a ”Személyes adatok védelmi politikája” részeinek az elolvasása és elfogadása.
- Ahhoz, hogy egy megrendelés elhelyezésre kerüljön, nyomja meg a ”Véglegesítse a megrendelést” nevű gombot.
Mi következik ?
- Egy megrendelés elhelyezésével vagy, esetenként, a kifizetés befejezésének pillanatában, erre az akcióra érkezik majd egy visszaigazoló e-mail, mely tartalmazza a megrendelés számát és a megrendelt termékekre vonatkozó részleteket, ezek elérhetőségét és a fizetendő/kifizetett végösszeget.
- Megrendelését a lehető legrövidebb időn belül átvészi egyik operátorunk.
- Termékeink elérhetősége három kategóriára (osztályra) oszlik:
a. RAKTÁRON – Egyik operátorunk által a megrendelés visszaigazolását követően (telefonon vagy e-mail-en keresztül), a termék legtöbb 2 munkanapon belül kiszállításra (postázásra) és kézbesítésre kerül előkészítésre (a megrendelés megerősítése, a szállítási helység, külső tényezők, vis maior helyzetek függvényében).
b. A SZÁLLÍTÓ RAKTÁRKÉSZLETÉN – Egyik operátorunk által a megrendelés visszaigazolását követően (telefonon vagy e-mail-en keresztül), a termék megrendelésre kerül a szállítótól, illetve a szállítási határidő 10 – 15 munkanap lesz (abban az esetben, hogyha késések következnek be, az ügyfelet a lehető legrövidebb idő belül értesíteni kell, megadva azt a választási lehetőséget, hogyha nem felel meg az újabb határidő, eláll a megrendeléstől).
c. RENDELKEZÉSRE NEM ÁLLÓ – A terméket nem lehet megrendelni.
- A megrendelt termékekre és szolgáltatásokra üzletünk egy vásárlási számlát bocsát ki. A hatályban levő törvényeknek megfelelően, a vevőnek kötelessége a kiállítandó számla kibocsátásának érdekében, az összes szükséges adatot az eladó részére beszolgáltatni.
- A vásárlási számlát a csomag tartalmazza vagy e-mailen keresztül kerül elküldésre.
- Abban a pillanatban, ahogy a csomag a futárnak átadásra kerül, a vevő egy a postázást megerősítő e-mailt fog kapni, következve, hogy a futár által a vevő megkeresésre kerüljön, a kézbesítés pillanatának egyeztetésére vonatkozóan.
MEGJEGYZÉS: Abban az esetben, hogyha a termék elérhetetlen (nem kapható meg), illetőleg az indított/elhelyezett megrendelés bankkártyával, előre ki lett fizetve (teljes kifizetés) (teljes összeg megfizetése Visa/Mastercard, vagy részlet kifizetéssel), a visszaszolgáltatás legkésőbb, az ügyfél kérésétől számított, legtöbb 3 munkanapon belül történik.
Általános megjegyzések:
- A honlapon levő összes árak és költségek HUF-ban vannak kifejezve és tartalmazzák az ÁFÁ-t.
- A honlapon fetüntetett termékek és árak a rendelkezésre álló raktárkészlet erejéig tart.
- Az üzletünk fenntartja a jogát, miszerint bármikor és az ügyfél irányában írásos értesítés nélkül módosítsa az eladásra kínált termékek árát és árkedvezményeit. A változások nem befolyásolják a már visszaigazolt megrendeléseket.
- Az árkedvezmémyek, engedmények és reklámárak nem tevődnek egymásra. A megrendelt termékre a legnagyobb értékű árengedményt alkalmazzák.
- Műszaki hiba, vagy helytelen ármegállapítás, illetve a szállító által helytelen információk szolgáltatása eredményeként helytelen árral vagy információval megjelentetett termék esetén, az üzlet fenntartja a jogát, miszerint a hibásan feltüntetett termékeket tartalmazó megrendeléseket visszamondja vagy semmisnek nyilvánítsa. Abban az esetben, hogyha a megrendelés kifizetésre került és az írásban értesített ügyfél nem tart igényt más termékre vagy a megrendelt termékre a helyes árán, a pénzt a legrövidebb időn belül visszajuttatják az ügyfél részére.
- A megrendeléseket kronológiai sorrendben elégítik ki, azoknak a rendszerbe való bejegyzése nyomán. Egy megrendelés nem kerülhet kielégítésre, abban az esetben, hogyha ugyanarra a termékre egy korábbi megrendelés kronológiailag korábban került bejegyzésre és utólag visszaigazolásra, kimerítve ezáltal a raktárkészletet. Hogyha a megrendelést már kifizették, a pént visszajuttatják a vásárló számlájára, abban az esetben, hogyha a vásárló nem igényel más terméket.
- Abban az esetben, hogyha egy megrendelés megfizetésére a vásárló az átutalási megbízást/banki átutalást választja, a megrendelés által tartalmazott, megerősített termékeket 3 munkanapig foglaltként megtartják. Ez az időszak módosulhat a raktárkészletnek megfelelően, a vevő írásbeli értesítése nélkül.
- Az üzletünkbe átküldött megrendelés részleteinek bármely változása, a csomag postázását igazoló e-mail átvétele előtt, abban az esetben, hogyha ezen változások elfogadásra és visszaigazolásra kerülnek (például: a kiszállítási cím megváltozása), a listázott és közölt szállítási határidő 1 munkanappal eltolódik.
- Az üzletünk fenntartja a megrendelések érvénytelenítésének és/vagy a vásárló által egy újabb megrendelés beküldése korlátozásának, és/vagy a megrendelések egyes mószerrel való kifizetésének jogát, a következő esetekben:
a. abban az esetben, hogyha megállapítást nyer, hogy a vevő által hibás vagy hiányos adatok kerültek megküldésre;
b. abban az esetben, hogyha úgy vélik, hogy a vevő cselekedetei bármely módon megkárosíthatják az eladót, a vevő/felhasználó által a honlapnak visszaéléssel való cselekedete nyomán, vagy a honlapon kívül benyújtott megrendelés irányában tanúsított viselkedése nyomán, törvényellenes módszerek által, ideértve a beszerzett termékek újraértékesítését is.
c. Abban az esetben, hogyha a vevővel tartott kapcsolat során negatív előzmények észlelhetők (a kézbesítés alkalmával visszamondott megrendelések, bizonyos fokon megrongált termékek visszaszolgáltatása, ismételt módon visszavont megrendelések, stb.)
Ezekben az esetekben az üzlet, a vevő részére előzetesen e-mailen / telefonon küldött értesítés nyomán, érvényteleníti a megrendelést, vagy korlátozást alkalmaz a vevő újabb megrendeléstételét és/vagy a megrendelések fizetési módját illetően, előzetes írásos értesítés nélkül, valamint anélkül, hogy bármelyik fél kártérítést igényelhetne másik fél részéről.